Četiri koraka internet marketinga

Autor članka: Diana Kotrla

Diana je svoje iskustvo stekla volontiranjem na velikom broju događaja na području Slavonije. Putem studentskog rada produbila je svoje vještine komunikacije i naučila „meke“ vještine. Njezin talent je ukratko ispričati priču o kreativnosti na društvenim mrežama i povezati se s publikom na pristupačan način.

05.02.2019

Puno je pojmova danas koji obuhvaćaju internet marketing. Najjednostavnije rečeno, sve aktivnosti oglašavanja proizvoda ili usluge neke tvrtke koje baziramo na digitalnim kanalima, dio su internet marketinga. Sve te aktivnosti suvremene su metode oglašavanja za koje se danas većina tvrtki odlučuje. U današnje vrijeme ste nevidljivi ako nemate web stranicu. U doba kad za izradu jednostavne web stranice i kanala društvenih mreža zaista ne trebate biti programer, biti vidljiv online od velike je koristi.  

Laptop i šalica (izvor: pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Još ako tu vidljivost možete iskoristiti da bi dodatno promovirali svoje poslovanje, tim bolje. Svaka tvrtka trebala bi iskoristiti ovakav vid oglašavanja koji zahtjeva minimalna ulaganja koja mogu donijeti puno u budućnosti. Postoji razlika između internetskog i digitalnog marketinga, iako na prvu djeluju isto. Digitalni marketing, osim web stranice, društvenih mreža koji su dio internetskog marketinga, obuhvaća i newsletter, TV, SMS i sve što koristi bilo koje digitalne kanale, odnosno uređaje.  

Danas ćemo izdvojiti četiri koraka dobrog internetskog marketinga. Naravno da dobar marketing sadrži puno više od samo četiri koraka, ali danas za vas izdvajamo četiri koja preporučujemo za početak poslovanja 

Marketing društvenih mreža

Facebook, Instagram i LinkedIn tri su društvene mreže o kojim smo pisali te na koje toplo preporučamo da plasirate svoj sadržaj. Bilo je riječi i o Twitteru, putem kojeg možete pratiti novosti poput novih twittova iz kreativnih i kulturnih industrija, ali i šire. Društvene mreže su za poslovanje tvrtki danas postale jednako važne kao i web stranica. Postale su jedan od glavnih kanala predstavljanja tvrtke u javnosti. 

E-mail marketing (newsletter) 

Kratke obavijesti u obliku e-maila koji preplaćene osobe dobiju svaki mjesec (ili češće) u svoj e-mail sandučić dobar su podsjetnik na poslovanje tvrtke, popuste koje nude, nove usluge koje razvijaju i drugo. Najpopularniji kanal za izradu newslettera je MailChimp koji redovno može pomoći u kreiranju kratkih, ali informativnih mailova u kojima preplaćene obavještavate o novim klijentima, suradnjama, podsjećate na usluge i novi sadržaj na webu. 

Tablet i biljke (izvor: pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Web stranica 

Upravo vezano za prethodnu rečenicu, središnje mjesto internetskog marketinga za većinu tvrtki je web stranica. Redovite objave na web stranici tvrtkama podižu vidljivost na Google pretraživaču, što je uvijek dodatan plus. S obzirom na to da se na webu uvijek nalaze opisi naših usluga te ostali korisni sadržaji za ljude kojima su našu usluge potrebne, dobro je redovito ažurirati podatke i dodavati nove. Proprium to čini pisanjem blog postova koje upravo čitate 

Marketing sadržaja (engl. Content marketing) 

Sav sadržaj koji tvrtka piše i plasira putem digitalnih kanala s ciljem privlačenja publike, ali i zadržavanja, je sadržajni odnosno content marketing. O važnosti ovog dijela internetskog marketinga smo već pisali, stoga bacite oko i na taj postKako bi se tvrtka što bolje predstavila klijentima, ali i onima koji će to tek postati, mora plasirati sadržaj koji će biti koristan, a ujedno edukativan i zanimljiv. 

Google napravljen od bombona (izvor: pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Nakon svega navedenog, lako je zaključiti zašto sve više tvrtki bira internetske i digitalne kanale oglašavanja. Osim lakoće korištenja, ovakav tip oglašavanja zasigurno će doprijeti do velikog broja ljudi, rezultati su lako mjerljivi te brzo vidljivi. Stoga poboljšajte svoju vidljivost online, mnogo je besplatnih i lakih načina. Proprium vam može pomoći sa svime navedenim, a na vama je da uvijek imate na umu položaj svojih potencijalnih klijenata. Ako su oni online, približite im se nekim od četiri navedena koraka ili odaberite one koje vama najbolje odgovaraju. 

Smatrate li da su danas digitalni i/ili Internet marketing jednako važni kao i tradicionalni? Gubi li tradicionalni marketing „bitku“ s obzirom na to da digitalni kanali bilježe velik rast broja korisnika? Koje kanale preferirate? 

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pin It on Pinterest

Shares