Kako biti dobar menadžer društvenih mreža?

Aplikacije na mobilnom telefonu.

Autor članka: Maja Bogdan

Maja je uz kulturne događaje volontirala i na sportskim te putem prethodnih iskustava u radu s klijentima naučila kako primijeniti asertivnu komunikaciju i pravilno planirati. Njezin talent je razumjeti pojedinca i pristupiti s prijedlogom koji rješava njegov izazov ili izazov organizacije.

01.09.2019

Danas je digitalni marketing ključna stavka svake tvrtke i organizacije. Nemoguće je zamisliti uspješnu organizaciju koja nema jaku marketinšku strategiju i čitav tim ljudi koji ju stvara. Danas se bavimo menadžmentom društvenih mreža te vam želimo pokazati što obuhvaća i kako izabrati najbolju platformu za svoju organizaciju. 

Menadžment društvenih mreža je proces upravljanja interakcijama i sadržajima na društvenim mrežama. Pri spomenu društvene mreže, svima je prva asocijacija Facebook. Jeste li upoznati s tim kako utječe na razvoj organizacije? Društvene mreže koje se najčešće koriste su: FacebookInstagramTwitter, LinkedIn, YouTube i Pinterest. One odavno nisu samo alati za ažuriranje i prikaz novosti iz organizacije, nego za širenje vidljivosti, jačanje branda i interakciju s klijentima.  

Slagalica (izvor: pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Kako biste imali uspješan marketinški plan, predlažemo vam ova tri koraka:

Izbor odgovarajuće društvene mreže 

Prije kreiranja strategije upravljanja, donosimo vam opise najpoznatijih društvenih mreža kako bi vam bilo lakše izabrati odgovarajuću. O svakoj smo i pisale pa možete pročitati i detaljnije. 

  • Facebook: društvena mreža koja ima oko 2 milijardi mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. U ovoj platformi je zanimljivo kako je omjer spolova i dobi gotovo jednak. Savršena društvena mreža za organizacije koje žele proširiti vidljivost i privući nove korisnike.  
  • Instagram: savršena društvena mreža za organizacije i brandove koji se bave vizualnim sadržajem. Zanimljivo je da je veći broj žena nego muškaraca na Instagramu. Sjajna platforma je za organizacije koje prodaju proizvode ili su povezani s modom, životom, umjetnosti i sličnim vizualnim industrijama. 
  • Twitter: ima oko 328 milijuna mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Korisnici se bave novostima i trendovima, a manje objavljuju svoje privatne sadržaje. Ova platforma je sjajna za povezivanje s influencerima kojima će se svidjeti vaš sadržaj.  
  • LinkedIn: društvena mreža za poslovnu interakciju. LinkedIn je savršena platforma za ciljanje određenih ljudi, komunikaciju i dijeljenje sadržaja s ljudima iz određenih industrija i zanimanja.  
  • YouTube: druga najveća tražilica na svijetu, poslije Googlea. Možete objaviti video sadržaj na svoj kanal kako biste se povezali s klijentima. Nakon objavljivanja sadržaja, možete ga dijeliti na ostalim platformama.  
  • Pinterest: još jedna sjajna platforma za dijeljenje vizualnog sadržaja. Pinterest privlači korisnike koji se bave ručnim radovima, rukotvorinama, poboljšanjem u domu, prehranom, fitnesom, modom i slično. 
Aplikacije na mobilnom telefonu (izvor: pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Razvoj strategije na društvenim mrežama 

Razvoj strategije na društvenim mrežama je važan dio približavanju postizanju marketinških ciljeva. Nakon što odlučite koje platforme ćete koristiti, razmislite kakav sadržaj ćete kreirati i koliko često ćete objavljivati. Pri izboru sadržaja, zapišite što znate o vašim pratiteljima. Kakav sadržaj će im se svidjeti, što će ih privući? Razvijte sadržaj koji poziva na interakciju, ali se bavi i željama i potrebama pratitelja. Koliko često ćete odgovarati na pitanja? Planirate li organizirati nagradne igre? Ovi odgovori moraju biti u vašoj strategiji društvenih mreža. 

Društvene mreže omogućuju da pronađete određene klijente i povećate vidljivost. Primjerice, putem oglašavanja na društvenim mrežama, privući ćete pojedince koji se nikad nisu susreli s vašim brandom ili organizacijom, ali ste ih privukli nakon što je vidio privlačan sadržajBudite ažurni u odgovorima na društvenim mrežama prema svojim pratiteljima i nastojte odgovoriti na poruke najkasnije u roku od 24 sata. Pri odgovaranjupreporučamo da započnete razgovor u kojemu ćete svakako naglasiti svoje prednosti i pozvati na suradnju. Nagradne igre i poklanjanja su efektivan način da zadržite klijente i privučete nove. Na vama je da odlučite na koji način ćete provesti nagradnu igru, ali morate jasno definirati pravila i smjernice, držati se zakona, izabrati pobjednika i predati nagradu.  

Igranje šaha (izvor: pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Raspored društvenih mreža 

Kada se radi o upravljanju društvenim mrežama, dosljednost je ključ. Ako želite da su vaši pratitelji uključeni i prate vas na različitim platformama, morate objavljivati kvalitetan i zanimljiv sadržaj. Jedini način za ovo je raspored s detaljima kada i što ćete objavljivati na kojoj društvenoj mreži. Ono zahtijeva vizualne sadržaje, fotografije ili video snimke. Također, preporuča se dijeljenje sadržaja partnerskih organizacija. Ako se bavite poslom koji to omogućava, pokušajte surađivati s influencerima. Oni će vam svakako proširiti posao ili ga barem ubrzati.  

Menadžment društvenih mreža je iznimno važan. Prvi i najvažniji razlog su pratitelji jer su aktivni na društvenim mrežama. Oni žele vidjeti sadržaj od brandova poput vaših i otvoreni su prema porukama koje prezentirate na svojim društvenim mrežama. Dijeljenje kvalitetnog sadržaja i zanimljivog sadržaja u redovitim intervalima pojačat će i utvrditi odnos s klijentima.    

Koje društvene mreže koristite za svoju tvrtku ili organizacijuSmatrate li ih dobrim načinom komunikacije? 

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pin It on Pinterest

Shares