O pravilnom marketingu, menadžerima i marketinškoj strategiji smo ranije pisali. Danas vam dajemo smjernice kojima se možete voditi u ostvarivanju jake marketinške strategije u svrhu poboljšanja poslovanja. Ona je ključna za privlačenje novih i zadržavanje starih klijenata.
Pri spomenu bilo koje organizacije, klijent će ju prvo potražiti na internetu. Menadžerima je jasno da danas, sve organizacije neovisno o djelatnosti ili veličini, moraju imati web stranicu i da je iznimno bitno ulagati u web dizajn. Ponekad ne razmišljamo dovoljno o web stranici kao sredstvu marketinga, ali ona utječe na klijentovo vrijeme i pažnju koje se kasnije mogu pretvoriti u sklopljeni projekt ili uspješnu prodaju. Vaša web stranica je centar svih vaših marketinških napora pa ako ona nije jasna, primjerena, laka za čitati i zanimljiva, gubit ćete klijente, bez obzira koliko ste truda uložili. Ako nemate dizajnerske vještine da ju napravite sami, isplatit će vam se unajmiti nekoga da vam napravi profesionalnu i privlačnu web stranicu.
SEO kao dio e-marketinške strategije
SEO (eng. searchengineoptimization) je ono što vaše poslovanje postavlja na višim mjestima ljestvice pretraživanja u tražilicama. S jakom SEO strategijom i dobrim ključnim riječima, web stranica vaše organizacije će postati uočljivija kako bi potencijalni klijenti lakše pronašli vaše usluge. SEO povećava mogućnosti da vaša organizacija postane jedinstvena i približi se zadanim ciljevima.
Partnerstva i suradnje kao dio e-marketinške strategije
Partnerstva i suradnje podrazumijevaju ljude i organizacije koji s vama surađuju, dijele informacije i sudjeluju u vašem razvoju. Oni nisu mogući u svim organizacijama, ali ako možete surađivati, brzo ćete vidjeti napredak. Također, ako niste stručnjak u digitalnom i internet marketingu, nađite nekoga tko je. Postoji na stotine stručnjaka i konzultanata koji su dostupni, neovisno o veličini vaše organizacije, broja zaposlenih ili vrsti djelatnosti. Stručnjake predlažemo pogotovo manjim organizacijama kako bi se u potpunosti mogle posvetiti ostvarivanju ciljeva.
E-mail kao dio e-marketinške strategije
Nije dovoljno samo poslati e-mailove. Morate pažljivo filtrirati kome ćete poslati personalizirane e-mailove, jernitko ne voli dobiti generalne ponude pa će ih vjerojatno odmah i obrisati. Provedite istraživanje među svojim klijentima o njihovim potrošačkim navikama kako biste te informacije iskoristili u svrhu osmišljavanja strategije. Također, nakon uvođenja Zakona o GDPR-ubuditesigurni da suvamklijentisvojevoljnodali e-mail.
Radite na odnosu s javnosti, neka vaša organizacija bude u medijima i povezana s klijentima koji su u istoj branši kao i vi. Nemojte gledati srodne organizacije kao konkurenciju, nego kao moguću suradnju i umrežavanje. Tako ćete proširiti svoj posao, pogotovo ako ste tek na početku.
Pišite i dijelite vlastite sadržaje. Ako svoj sadržaj redovito objavljujete na portalima, blogovima i ostalim internet platformama, mediji i suradnici će prepoznati i nagraditi vašu stručnost. Pišite blog, dodajte ključne riječi i optimizirate tražilicu. Upamtite, vašim blogom savjetujete, dijelite informacije i povezujete se sa svojim čitateljima. Povremeno organizirajte nagradne igre i darivanje. Zahvalite se vašim pratiteljima na vjernosti, nagradite ih i zadržite. Ukoliko ih želite održati na društvenoj mreži, savjetujemo vam da proučite Pravila nagradnih igara.
Štogod odlučili, stavite sve na papir i posavjetujte se sa svojim timom. Također, ciljevi, vizija i misija moraju biti definirani. Kada su oni definirani, lakše je odrediti put kojim ćete krenuti prema ostvarivanju istih. O društvenim mrežama smo pisale u više blog postova pa vam savjetujemo da odete na našu web stranicu kako biste usavršili svoju strategiju, a i znate kome se trebate javiti ako trebate daljnje smjernice.
Imate li vi marketinšku strategiju poslovanja? Na čemu je temeljite ili na čemu ćete ju temeljiti ako ju još nemate?
Ako vam je potrebna pomoć unutar menadžment i marketing procesa vašeg projekta, obratite nam se za usluge savjetovanja. Dostupni smo za pružanje poduka u području menadžmenta i marketinga unutar vašeg prostora kreiranih za vaše potrebe.
Za dodatne informacije i besplatni uvodni termin od 30 minuta putem telefona, uživo ili Google Hangouta ispunite kontakt obrazac i pošaljite nam svoj upit.
Maja je uz kulturne događaje volontirala i na sportskim te putem prethodnih iskustava u radu s klijentima naučila kako primijeniti asertivnu komunikaciju i pravilno planirati. Njezin talent je razumjeti pojedinca i pristupiti s prijedlogom koji rješava njegov izazov ili izazov organizacije.
Naša stranica koristi kolačiće i druge tehnologije kako bismo Vas mi i naši partneri mogli zapamtiti i razumjeti kako Vi i drugi posjetioci koristite našu stranicu. Pročitajte više na Pravilima privatnostiPrihvaćam