Marketinške konferencije koje morate posjetiti

Autor članka: Diana Kotrla

Diana je svoje iskustvo stekla volontiranjem na velikom broju događaja na području Slavonije. Putem studentskog rada produbila je svoje vještine komunikacije i naučila „meke“ vještine. Njezin talent je ukratko ispričati priču o kreativnosti na društvenim mrežama i povezati se s publikom na pristupačan način.

02.06.2019

Bilo da ste marketingaš profesionalno ili vas marketing zanima izvan radnog vremena, vjerojatno volite povremeno poslušati priče i iskustva drugih ljudi kad se o polju marketinga radi. Ima li boljeg načina za razmjenu iskustava od konferencija? Osim upijanja tuđih priča i iskustava, možete čuti mnoštvo novih znanja kao i pronaći nove suradnike u pauzama za kavu i ručak. Danas ćemo se koncentrirati na konferencije s područja Hrvatske, a tema o inozemnim konferencijama vas svakako čeka uskoro. Većina je konferencija, osim za marketing, vezana ujedno i za prodaju i menadžment kao i poduzetništvo, što je svakako dodatan plus. Mnoge od njih time obuhvaćaju šire područje, a to znači dodatan izvor znanja i iskustava.
 
Ured (izvor: pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Marketing and sales by number

Časopis Lider organizator je raznih konferencija s raznolikim temama, a za vas danas izdvajamo konferenciju koja nastoji publici približiti kako izgleda efikasan marketing – Marketing and sales by numbers. Fokus je na tome da marketing odjel prikuplja brojke i informacije te kakvu korist te informacije i brojevi donose za cjelokupnu tvrtku. Kako navodi Lider, konferencija je namijenjena voditeljima i direktorima prodaje i marketinga, voditeljima ključnih kupaca, osobama zaposlenima u agencijama za tržišno komuniciranje, brend-menadžerima i produkt-menadžerima, PR stručnjacima, menadžerima, vlasnicima malih i srednjih poduzeća, konzultantima.
 

Weekend Media Festival

Rovinj je već tradicionalno domaćin ove zanimljive konferencije koja ima šarolike teme i svjetski poznate govornike. Bilo da ste menadžer, zaposlenik agencije, student ili vas samo zanimaju teme, svakako ćete čuti zanimljive teme. Organizacija koja je zaista besprijekorna učinit će iskustvo još potpunijim, kao i brojni paneli, predavanja, ali i partiji. Teme Weekend Media Festivala su pretežito iz područja digitalnog marketinga, medija i komunikacija.
 

Inspire Me konferencija

Kako joj i samo ime govori, Inspire Me konferencija okupit će sve željne inspiracije i motivacije. Uspješne priče pojedinaca čine glavni dio konferencije, a uz to moći ćete prisustvovati radionicama i predavanjima koje će dodatno obogatiti vaše iskustvo. Dodatan sadržaj čini i dio pod nazivom Network koji omogućava povezivanje s drugim sudionicima konferencije te govornicima.
 

Ladies of New Business

Ladies of New Business konferencija je koja ima više vrsta, odnosno izdanja. Pa tako naše dame koji zanimaju digitalni mediji, video igre, poduzetništvo, brendiranje, marketing mogu uživati u ovoj konferenciji ovisno o tome koju temu odaberu. Posljednjih nekoliko konferencija bile su Ladies of New Business: X- mass, Ladies of New Business: Influencer edition te Ladies of New Business: Gaming edition.
 
Konferencija (izvor: pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Dani komunikacija

Da je Rovinj plodno tlo za organizaciju uspješnih konferencija, dokazuju i Dani komunikacija. Ovaj „festival će okupiti svjetske stručnjake koji diktiraju trendove i budućnost naše industrije čime festival postaje mjesto za razgovor i debate o vrućim temama vezanim za tehnologiju, inovacije, kreativnost i šire.“ Ciljana skupina doslovno su svi koje zanimaju teme vezane za medije, komunikaciju i tehnologiju, a prvenstveno su to oglašivači, agencije, novinari, predstavnici medija, PR stručnjaci.
 

Marketing Madness

Konferencija Marketing Madness održava se na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije. Svi koji žele dobiti uvid u aktualne trendove koji se na području marketinga primjenjuju ne samo u našoj zemlji, već i šire, dobrodošli su na ovu konferenciju. Ove godine za to ćemo imati priliku 22. i 23. ožujka. Ako želite poslušati predavače koji kvalitetno prenose svoje znanje i upućeni su u aktualne teme, svakako se prijavite.
 
Sastanak (izvor: pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Navedenih nekoliko konferencija čine samo mali dio stvarne ponude konferencija koje se nude na našem području. Činjenica da u jedna kraći blog post nisu stale mnoge konferencije, predavanja, seminari i radionice na temu marketinga i šire, dovoljno govori da idemo u korak sa svjetskim trendovima okupljanja mladih profesionalaca i znatiželjnika na ovakvim i sličnim događanjima.
 
Prilika je to za studente da upoznaju kolege koje zanima ista tema, kao i za upijanje uspješnih priča koje ima mogu biti motivacija za dalje. Također, prilika je i za već ostvarene stručnjake da poprate nove trendove ili ih čak donesu u formi govornika na konferencijama. U kojoj god ulozi da se pojavite na konferencijama, ne možete izgubiti. Sam dojam da ste dio grupe koju zanima određena tema konferencije, na vas može djelovati poticajno. A pokoja šalica kave i kakav ukusni zalogaj, koji su obična sastavni dio konferencija, ne može biti naodmet.
 
Jeste li posjetili neku od navedenih konferencija? Kako vam se svidjela? Smatrate li posjećivanje konferencija dobrim načinom umrežavanja i učenja?

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pin It on Pinterest

Shares