Laura je osnivačica i vlasnica obrta Proprium koja uspješno doprinosi razvoju kulturnih i kreativnih industrija putem djelovanja u neprofitnim organizacijama. Kontinuirano ulaže u svoje znanje sudjelovanjem na konferencijama, seminarima i edukacijama. Njezin talent je upotrijebiti stečeno znanje i prenijeti ga drugima na jednostavan, pristupačan i praktičan način.
Proprium tim redovno razmjenjuje ideje i uči. Vjerojatno ste to mogli primijetiti kroz dosadašnji rad i društvene mreže. Osim vidljivih načina učenja i umrežavanja nastojimo čitati što više i ovim putem želimo izdvojiti 18 knjiga koje su nas motivirale tijekom ove godine, a za koje vjerujemo da mogu pomoći i vama u 2019. kroz privatni i poslovni dio života.
Svaka od ovih knjiga nam je donijela zanimljive teme za razgovor i još više ideja za primjenu unutar Propriuma. Vjerujemo da ako se odlučite na čitanje nekih od ovih knjiga svakako možete naučiti puno toga i dobiti dodatne ideje za pronalazak novih informacija. Želimo sumirati što čitanje znači za nas i što smo naučili iz ovih 18 knjiga tijekom zadnjih šest mjeseci.
Važnost organizacije prioriteta
Kroz nekoliko knjiga s liste uvidjele smo važnost organizacije, ne samo vremena, prostora ili obveza, nego organizacije prioriteta. Naučile smo da je bitno pametno raditi, a ne previše raditi. Upravljanjem prioritetima izbjegavate osjećaj stresa i užurbanosti i možete razumjeti na koji način upravljati užurbanim danima. Planiranje smo već obradili u prethodnim blog postovima, a sada bismo htjeli istaknuti da unatoč svim planiranim i neplaniranim obvezama koje se događaju unutar poslovanja na dnevnoj bazi, bitno je postaviti prioritete. Postavljanjem prioriteta možete kvalitetnije upravljati svojim vremenom i na temelju toga možete uspostaviti kontrolu nad svojim danom.
Knjige koje su nam pomogle u ovom zaključku:
Morgensten, Julie. Organizirajte se iznutra prema van
Morgensten, Julie. Ovladajte vremenom iznutra prema van
Covey, Stephen R. 7 navika uspješnih ljudi
Peiffer, Vera. Pozitivno razmišljanje.
Prodaja je svakodnevna navika
Naučili smo da prodaja nije aktivnost koja se odvija unutar trgovina nego je svakodnevna navika svakog od nas neovisno o ulozi koju obnašamo. Na dnevnoj bazi prodajemo svoje ideje i putem prodaje ostvarujemo ono što nam je potrebno u odnosima s obitelji, prijateljima i partnerima. Prodaja je način na koji objašnjavamo naše misli i time postižemo protuučinak s druge strane koji daje povratnu informaciju i pristaje na suradnju putem navedenog procesa. Prodaja nije nešto negativno. Prodaja treba na umu imati dobrobit obje strane i time ona postaje kvalitetna te uspostavlja dugoročne odnose.
Kreativne industrije pružaju kvalitetne prilike i poboljšavaju društvo u cjelini
Navedenu tvrdnju smo smatrali istinitom prije čitanja ovih knjiga, no one su nam samo potvrdile ono u što duboko vjerujemo kao tim. Kreativne industrije su pokretač radnih mjesta te ne opadaju u trenutcima ekonomske krize.
Knjige koje su nam pomogle u ovom zaključku:
Aleksić, Ljiljana. Alfirević, Nikša. Pavičić, Jurica. Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
Goldstein, Simona. Poduzetništvo u kreativnim industrijama
Antolović, Jadran. Menadžment u kulturi
Ideja je samo ideja dok ju ne testirate
Putem nekoliko knjiga s popisa smo se uvjerili kako je potrebno ostaviti svo planiranje po strani i jednostavno krenuti u rizik ostvarivanja ideje. Plan treba služiti kao podloga i bitno je da što prije naučimo kako se planovi mijenjaju iz dana u dan. Ključni su postavljeni ciljevi, jasna vizija i misija te na temelju njih je moguće prilagođavati plan i uspješno se snalaziti u dnevnim izazovima koji su stavljeni pred poduzetnike.
Knjige koje su nam pomogle u ovom zaključku:
Matić, Ivana, Ercegović Kristina. Kraljić, Sanela. Saganić, Alma. Rendulić, Krešimira. Dešković Kobas, Dijana. Ivanković Marić, Kata. Od zaposlenice do poduzetnice
Ercegović, Kristina. Sam svoj gazda
Brkić, Kristina. Sarušić, Marija. Iveljić, Danijela. Martinko, Božica. Kako pokrenuti i voditi biznis od kuće
Bitno je pametno raditi, a ne puno raditi
Većina kvalitetnih ishoda proizlazi iz fokusiranog rada, no svi poznajemo dosta ljudi koji većinom govore kako su jako zauzeti. Zauzeta osoba nije fokusirana ili usmjerena na obavljanje cilja nego na rad sam po sebi. Unutar toga se razvija i dugovlačenje kojim ne dobivamo ishod koji smo mogli obaviti unutar puno kraćeg vremena jer si ne dopuštamo rad po ritmu koji nam odgovara nego se prilagođavamo satnicama. Dodatna istraživanja na ovu temu koja smo čitali pokazuju da zaposlenici unutar uredskih poslova više gube vremena nego što potroše vremena na kvalitetno odrađivanje poslova. Naučili smo da pravilnim raspoređivanjem poslova i dovoljnim vremenom za obitelj, prijatelje i sebe, osoba može učiniti puno više i na taj način pametno raditi te donijeti više učinka organizaciji ili projektu.
Knjige koje su nam pomogle u ovom zaključku:
Rudner, Rima. Kako postati sretan
Peiffer, Vera. Pozitivno razmišljanje
Hill, Napoleon. Promišljanjem do bogatstva
Izvor: www.pexels.com
Jeste li pročitali neku od knjiga s popisa? Koja knjiga vas se najviše dojmila?
Želite li saznati više o ovim temama? Pretplatite se na naš newsletter, putem ovog linka.
Ako trebate pomoć s izazovom s kojim se Vi ili Vaša organizacija suočavate, stojimo na raspolaganju.
Voljeli bismo čuti više o tome kako bismo mogli dogovoriti sastanak. Javite nam se na putem kontakt obrasca ili izravno na proprium@proprium.hr. Radujemo se Vašim upitima i nastavljamo pripremati novi sadržaj.
0 Comments
Trackbacks/Pingbacks