Osvrt na poslovanje u 2019. godini

Autor članka: Proprium

12.30.2019

Polako idemo prema novoj, 2020. godini, a prije nego što ovu zaključimo, želimo se osvrnuti na naš rad u 2019. godini. Ova godina donijela nam je vrlo uspješne suradnje, a ovdje ćemo ih izdvojiti nekoliko. Nadamo se da ćete u daljnjem tekstu uživati u projektima koje smo provele, kao što smo mi uživali provodeći ih.

Početak godine obilježio nam je pripremu i održavanje konferencije „Women in Data Science“ na kojoj smo sudjelovali kao suorganizatori konferencije. Riječ je o jednodnevnoj konferenciji koja za cilj ima proširiti znanje o najnovijim tehnologijama i istraživanjima vezanima za obradu i korištenje podataka u raznim domenama. Konferencija je održana na Međunarodni dan žena, 8. ožujka u Arheološkom muzeju u Osijeku i oko 150 posjetitelja je imalo prilike poslušati osam predavanja različitih tema i panel raspravu na temu “Podatkovne znanosti u primjeni”. Vrlo smo ponosni što smo bili dio organizacije ovako kvalitetne konferencije.

Glazbenih festivala ne manjka u Osijeku i okolici, a mi smo ove godine imali priliku biti dio 42. Međunarodnog festivala umjetničke tamburaške glazbe koji je tijekom četiri dana u četiri slavonska grada ugostio 23 tamburaška orkestra i komorna ansambla s preko 500 glazbenica i glazbenika tamburaške glazbe iz Hrvatske, Slovenije, Srbije te Bosne i Hercegovine. Festival je održan u Osijeku, Našicama, Vukovaru i Đakovu. Iznimno nam je drago što smo sudjelovali u medijskoj promociji festivala, a veselimo se i suradnjama u budućnosti.

Edukacije su dio Propriumovog poslovanja i s članovima Saveza kulturno-umjetničkih društava Đakovštine odradili smo edukaciju pod nazivom „Kako napisati i prijaviti projekt na natječaj?koju je vodila naša Laura. S obzirom na Laurino iskustvo kada su u pitanju natječaji i prijava projekata na iste, edukacija je sadržavala mnogo primjera iz prakse različitih projekata s nekoliko različitih udruga tijekom prijašnjih nekoliko godina. Na edukaciji se okupilo 10 članova.

Imali smo priliku sudjelovati i na ovogodišnjoj Kreativnoj riznici kao predavači s radionicom “Ciklus organizacije događaja”. Prisjetili smo se konferencije “Women in Data Science” na čijem je primjeru Laura pojasnila kako izgleda proces organizacije te koje su poteškoće pri organizaciji događaja.

Ova nam je godina donijela puno novih zanimljivih suradnji i poznanstava, a nadamo se da će i iduća biti tako uspješna. Kroz cijeli naš rad i projekte želimo poticati kreativnost, razvijati ju i širiti te osvijestiti sve u zajednici da kreativnost i njezini produkti zaslužuju veliko mjesto u našem društvu.

Zahvaljujemo se svim našim suradnicima, klijentima i svima koji pratite i podržavate naš rad. Veselimo se izazovima koje nam donosi 2020. godina.

——————————————————————————————————————————————————–

Proprium tim vam želi ugodne i kvalitetno provedene blagdane s najbližima te uspješnu novu 2020. godinu!