Pet stvari o Pinterestu koje mogu unaprijediti poslovanje

Prikaz šivaćeg pribora s Pinteresta

Autor članka: Laura Plantak Pul

Laura je osnivačica i vlasnica obrta Proprium koja uspješno doprinosi razvoju kulturnih i kreativnih industrija putem djelovanja u neprofitnim organizacijama. Kontinuirano ulaže u svoje znanje sudjelovanjem na konferencijama, seminarima i edukacijama. Njezin talent je upotrijebiti stečeno znanje i prenijeti ga drugima na jednostavan, pristupačan i praktičan način.

10.12.2018

Pinterest je besplatna društvena mreža na kojoj možete kreirati račun putem postojećih Facebook i Google računa. U početku korištenja može se činiti neobična sve dok se ne naviknete na sučelje i funkcionalnost koju nudi. Prije nego pristupite profilu odabrat ćete pet kategorija koje vas zanimaju kako bi vam Pinterest mogao početi prikazivati personalizirani odabir na početnoj stranici, na temelju vaših interesa. 
 
Mobitel s prikazom aplikacija društvenih mreža uključujući Pinterest (izvor: pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Služi poput online vizualne ploče putem koje možete prikupljati slike i informacije te ih sortirati kao što biste činili na ploči u vašem uredu. Postoji nekoliko glavnih pojmova vezanih uz Pinterest, a to su: “Pin” odnosno virtualna igla s kojom označavate opciju slanja slike ili informacije na “Board” odnosno ploču koja služi kao zajedničko mjesto pinovima po temi. Pinterest vam može pomoći u planiranju hobija, odmora, uređenja interijera, izrade ukrasa i različitih drugih ideja. Uz navedeno, može biti i koristan marketinški alat ovisno o vašem području bavljenja. 
 
Prema istraživanju provedenom između 2012. i 2018. godine, korisnička baza Pinteresta se sastoji od 41% žena i 16% muškaraca, 84% su korisnici u dobi između 18 i 64 godine života koji su podjednako raspoređeni, a 31% korisnika je iz gradskih područja. Uz navedeno, istraživanjem su zaključili da 55% korisnika koriste platformu za obavljanje kupnje i 90% tjednih korisnika uz pomoć Pinteresta donosi odluku o kupnji.
 
Prikaz radnog stola (izvor: pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Ovi podatci su dovoljni kako bismo shvatili da je svakom poslovanju koje za svoju ciljanu skupinu ima navedenu demografiju, potrebno napraviti Pinterest račun. Pri kreiranju Boarda nastojte koristi ključne riječi vezane uz svoj proizvod ili usluge unutar naslova. Korisnici Pinteresta pretražuju platformu putem ključnih riječi koje služe kao kategorije prema kojima će se i vaš Board pokazati na njihovoj naslovnoj stranici. Putem opisa unutar Boarda nastojte širiti svoje ideje i ponovno, koristiti ključne riječi. Imajte na umu da korisnici mogu podijeliti vaš Board putem drugih društvenih mreža poput Twittera.
 

Slijedi pet stvari za unaprjeđenje poslovanja putem Pinteresta:

 

Koristite Pinterest poslovni račun

Prije nego krenete s poslovnom stranicom Pinteresta, potrebno je pretvoriti ju iz osobnog profila u poslovni putem postavki. Kad je poslovni račun postavljen potrebno je dovršiti svoj profil. Pinterest tvrdi da možete kreirati svoj profil u manje od 15 sekundi. U opisu na svom profilu naglasite svoju web stranicu i nastojte dati jednu rečenicu kvalitetnog opisa svog poslovanja. Promijenite profilnu sliku i kreirajte prvi board.

 

Koristite pomoćne alate

Podatci sa vodiča za Pinterest pokazuju da u prosjeku svaki Pin vrijedi oko 78 centi u prodaji, dovodi dva posjeta na web i šest pogleda stranice te postaje repinanoko 10 puta. U tom kontekstu, bitno je koristiti i pomoćne alate kojima ćete učiniti ovaj ishod što većim u svom slučaju.

 

Provedite istraživanje tržišta

Zanimljivo je pratiti što se događa s vašim Pinovima nakon što shvatite kako Pinterest funkcionira. Možete pratiti što korisnici čine s njima. Jesu li ih ponovno objavili, pristižu li novi followeri? Proučite i njihove profile te ostale boardove koje imaju i putem navedenog možete vidjeti koji su interesi vaše ciljane skupine te im tako pripremiti i novi sadržaj koji će ih više zanimati.

 

Sudjelujte u zajedničkim boardovima

Zajednički boardovi su mogućnost koja otvara novu publiku i priliku da vaši Pinovi budu vidljivi više korisnika na platformi. Budite pažljivi kome otvarate svoj board i u koje se uključujete. Sve takve aktivnosti su vidljive i na vašem Pinterest računu.

 

Prilagodite svoju web stranicu uz dodatke za Pinterest

Svi posjetitelji vaše web stranice trebaju imati mogućnost označiti “Pin” na vašoj stranici. Postoje različiti alati poput Save Button i Rich Button, a ako već posjedujete web trgovinu moguće je dodati gumb “Add to bag” kako bi kupac mogao kupiti robu već putem Pinteresta.
 
Obješene slike s kvačicama. (izvor: pexels.com)

Izvor: pexels.com

Pinterestova formula je jednostavna i omogućava korisnicima provođenje slobodnog vremena na platformi i pretraživanje te brzo kreiranje sadržaja. S obzirom na svoju popularnost, Pinterest je odlična platforma za vizualno poslovanje koje bi vašim potencijalnim kupcima moglo približiti vaš proizvod na brz i jednostavan način. 
 
Pinterest je mreža čiji sadržaj raste tijekom dana, tjedana, mjeseci pa čak i godina. Doseg koji ćete imati na Pinterestu se bitno razlikuje od dosega na Facebooku, Instagramu, Tumblru i Twitteru. Korisnici Pinteresta pristupaju platformi s marketinškim načinom razmišljanja. Kako biste im pristupili, trebate im ponuditi što kvalitetniji sadržaj sa što više konkretnih informacija koje vode na vašu web stranicu i opis proizvoda koji nudite.
 

Koristite li Pinterest? Podijelite s nama vaše dojmove u komentaru. 

0 Comments

Trackbacks/Pingbacks

  1. Jeste li već otkrili Twitter? Ako niste, što čekate? - Proprium - […] Zbog čega kreativci više vole Tumblr, a koje su prednosti Pinteresta u poslovanju, pisale su Diana i Laura. Danas…
  2. Razlika između telemarketinga i teleprodaje - Proprium - […] i pisale o njima. U našim ranijim blog postovima pisale smo o funkcijama menadžmenta poput postavljanju ciljeva, motivacije, planiranja i delegiranja.  Također, pisale smo i o…
  3. Zašto je sadržajni marketing važan dio poslovanja? - Proprium - […] društvenih mreža kao što su Facebook i Instagram, ali i neke manje poznate: Twitter, Pinterest, Tumblr. U nastavku donosimo 4 relevantne karakteristike koje sadržajni marketing mora…
  4. Kako biti dobar menadžer društvenih mreža? - Proprium - […] Pinterest: još jedna sjajna platforma za dijeljenje vizualnog sadržaja. Pinterest privlači korisnike koji se bave ručnim radovima, rukotvorinama, poboljšanjem u domu, prehranom, fitnesom,…
  5. Mislite da vam LinkedIn profil nije potreban? - Proprium - […] ali i neke činjenice koje su vam bile nove. Mogli ste čitati o Facebooku, Instagramu, Twitteru, Pinterestu i Tumblru,…

Submit a Comment

Your email address will not be published.

Pin It on Pinterest

Shares