Uvod u svakodnevicu putem fotografije: prednosti Instagrama

Aplikacija na mobilnom telefonu.

Autor članka: Diana Kotrla

Diana je svoje iskustvo stekla volontiranjem na velikom broju događaja na području Slavonije. Putem studentskog rada produbila je svoje vještine komunikacije i naučila „meke“ vještine. Njezin talent je ukratko ispričati priču o kreativnosti na društvenim mrežama i povezati se s publikom na pristupačan način.

06.26.2018

Filteri, story, naglasci, fotografije, emotikoni i opisi. Tko god aktivno koristi društvene mreže posljednjih nekoliko godina, zna uz koju su društvenu mrežu vezani ovi pojmovi. Mnogo puta ste vjerojatno pročitali razna istraživanja na temu povećanja popularnosti Instagrama u zadnjih nekoliko godina, a danas vam donosimo nekoliko prednosti ove popularne društvene mreže.  

Početak Instagrama

Instagram je pokrenut 2011. godine, a pokretači su Mike Krieger i Kevin Systrom. Na sam spomen riječi društvena mreža, vjerujemo da vam na pamet prvo pada Facebook osnivača Marka Zuckenberga, koji ima najviše korisnika. Danas se situacija dosta promijenila u korist Instagrama koji broji 800 milijuna s preko 35 milijardi fotografija, ali je Facebook i dalje najpopularniji i ima najveći broj korisnika (izvor). Za razliku od većine nas kojima je Facebook bio najkorištenija društvena mreža u tinejdžerskim danima, mlađe generacije tu društvenu mrežu nazivaju društvena mreža za roditelje. I zaista, sam pogled po listi prijatelja koju imamo na Facebooku otkriva poneku tetu ili rođaka starijeg od 50 godina, dok prosjek godina pratitelja na Instagramu rijetko prelazi 35. 

Sadržaj koji Instagram nudi je vizualan, što znači da svoj sadržaj plasirate isključivo putem fotografija i videa te je upravo zbog toga zanimljiv mlađim generacijama. Ne zatrpava vas nepotrebnim informacijama, već možete vidjeti samo sadržaj osoba koje pratite. Naravno, i poneki sponzorirani oglas ili story, što je sasvim razumljivo s obzirom na to da je mnogim brandovima danas Instagram posao primarna društvena mreža i platforma na kojoj mogu predstaviti svoje proizvode. Uzmite za primjer prodavaonicu nakita ili slastičarnicu, koliko je lakše i vizualno privlačnije kreirati feed koji će prezentirati proizvode na Instagramu, nego na nekoj drugoj društvenoj mreži. Dakako, svaka tvrtka sama bira koju će društvenu mrežu staviti u fokus, ali Instagram je svakako odličan izbor bez obzira o kojoj se djelatnosti radi. Sadržaj mora biti zanimljiv i privlačiti pažnju, ali ne mora svaka objava biti vezana uz posao s obzirom da većina korisnika na društvene mreže dolazi kako bi se opustila i potencijalno vidjela nešto novo.  

 

Polaroid (izvor: pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Instagram life vs. real life

Prva prednost Instagrama je upravo navedena, odličan je izvor zabave i opuštanja. Vjerujemo da pratite barem 50-ak današnjih influencera jer vas zanima kakvu odjeću nose, gdje putuju i jesu li danas objavili novi video na YouTubeu. Čak i ako imate Business nalog koji koristite u ime firme u kojoj ste zaposleni, svoj privatni pregledavate više puta dnevno u potrazi za novim, zanimljivijim sadržajem, inspiracijom i motivacijom. Pritom je važno paziti da se ne pretjera i zapamtiti da Instagram life nije real life i nikad to neće biti. Mnogi influenceri o tome pričaju i daju do znanja da je njihov sadržaj kreiran iz zabave ili to shvaćaju kao posao. 

Lakoća korištenja također je velika prednost Instagrama. Za otvaranje profila potrebno vam je tek nekoliko minuta, a za postavljanje fotografije, ako ne računate fotografiranje i uređivanje, traje isto toliko ili još kraće. Fotografiju možete postaviti isključivo putem mobilnog telefona što korištenje čini još jednostavnijim. Objavu još možete dodatno urediti unutar Instagrama koji vam nudi zaista širok spektar filtera i opcija za uređivanje.  

Ljudski element

Ipak u moru fotografija i ostalih vizualnih elemenata koje nudi Instagram, najveća greška koju rade brandovi prilikom promocije, ali i nerijetko ostali korisnici je ta da na fotografijama izostavljaju ljudski element. Prečeste fotografije  i videi koji promoviraju vaš brand, a vi prilikom promocije ističete samo proizvod može poslati krivu predodžbu. U budućnosti razmislite o fotografijama i videima na kojima ljudi koriste vaše proizvode, fotografirajte sebe i svoje zaposlenike u procesu rada ili korištenja proizvoda. Tada će se potencijalni korisnici moći poistovjetiti s vama, što će im zasigurno olakšati odluku o kupnji. 

 

Koristite li više Facebook ili Instagram? S kojom ste društvenom mrežom počeli? Kakve profile na Instagramu volite vidjeti i pratiti? 

 

0 Comments

Trackbacks/Pingbacks

  1. Imaju li influenceri zaista utjecaj? Pričajmo malo o influence marketingu - […] a Instagram je svakako najrasprostranjeniji među influencerima. O prednostima Instagrama također smo pisale, stoga bacite oko i na taj post. Video nije jedini način promocije […]
  2. Kako biti dobar menadžer društvenih mreža? - Proprium - […] Instagram: savršena društvena mreža za organizacije i brandove koji se bave vizualnim sadržajem. Zanimljivo je da je veći broj žena nego muškaraca…
  3. Mislite da vam LinkedIn profil nije potreban? Razmislite još jednom - Proprium - […] što ste već znali, ali i neke činjenice koje su vam bile nove. Mogli ste čitati o Facebooku, Instagramu,…
  4. Marketinški trendovi za 2019. godinu - Proprium - […] posljednjih nekoliko godina. Primjerice, izgled Facebook feeda i profila se više puta mijenjao, Instagram je uveo priče, nakon njega i Facebook,…

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pin It on Pinterest

Shares