Jeste li već otkrili Twitter? Ako niste, što čekate?

Autor članka: Maja Bogdan

Maja je uz kulturne događaje volontirala i na sportskim te putem prethodnih iskustava u radu s klijentima naučila kako primijeniti asertivnu komunikaciju i pravilno planirati. Njezin talent je razumjeti pojedinca i pristupiti s prijedlogom koji rješava njegov izazov ili izazov organizacije.

06.21.2018

Danas je teško zamisliti svakodnevicu bez tehnologije i malenih uređaja koji nas obrazuju i zabavljaju. Većina mladih ljudi koriste prijenosna računala, tablete i mobitele u svrhu povezivanja na društvene mreže. Na spomen te dvije riječi, većina pomisli na Facebook i Instagram. Imamo osjećaj da kod nas nisu zastupljene ostale društvene mreže, kao što su Twitter, Tumblr, Snapchat i Pinterest.  Zbog čega kreativci više vole Tumblr, a koje su prednosti Pinteresta u poslovanju, pisale su Diana i Laura. Danas ćemo vam otkriti zašto 72,3 milijuna Amerikanaca koristi Twitter na mjesečnoj bazi.
 
Dvije godine mlađi od Facebooka, Twitter je krenuo s radom u srpnju 2006.godine. Kreiran je od strane američkog četverca Dorsey, Glass, Stone i Williams u Kaliforniji. Zabilježeno je da je Twitter u 2012. godini brojao 100 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, a brojke iz siječnja 2018. godine pokazuje zadivljujućih 330 milijuna mjesečno aktivnih korisnika i 100 milijuna dnevno aktivnih korisnika.
 
Twitter je društvena mreža koja se temelji na jednostavnosti i konkretnosti. Za razliku od Facebooka koji ima beskonačno mnogo mogućnosti, prednost Twittera su kratke poruke i praćenje drugih korisnika. Kao i većina društvenih mreža, besplatan je i moguće ga je koristiti na mobitelu. Da biste postali tweeteraš, kliknite na web stranicu, registrirate se i dobijete svoj profil! Cvrkutanje (engl. Tweet) neka počne!  
 
Prikaz aplikacije Twitter. (izvor: www.pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Kada imate svoj profil, počinjete tražiti prijatelje i poznanike. Jedna od posebnosti Twittera je to što određene poruke možete prikazati određenom krugu prijatelja tako da vaš sadržaj ne moraju vidjeti svi vaši pratitelji. Jednako kao kod Instagrama, postoje javni i privatni profili. Osobi koja ima privatni profil, označen malim lokotom, morate poslati zahtjev za odobrenjem kako biste mogli vidjeti njegov sadržaj profila. Druga prednost su tweetovi odnosno sadržaj koji želite podijeliti. Oni su kratki i konkretni s ograničenjem od 280 znakova. Upravo se ti sažeti sadržaji razlikuju od Facebooka gdje možete nesmetano pisati romane i dijeliti u svoje statuse. Isto pravilo vrijedi i za fotografije koje ne dolaze toliko do izražaja, ukusne su i jasne. Svojstva Twittera je retweet funkcija koju se koristi za promoviranje nečijeg sadržaja, privlačenje novih pratitelja ili širenje informacija. 
 
Twitter je raširen među poznatim osobama koje ga koriste za promoviranje raznih kozmetičkih proizvoda, odjeće i aparata, ali i za iznošenje vlastitih mišljenja i stavova. Bez pažljivo odabranog tima ljudi, to može biti poprilično opasno, upravo zbog velikog broja korisnika. Twitter je zamišljen i kao alat poslovne komunikacije. Upravo zbog jasnih i kratkih poruka, uz minimalne vizualne sadržaje. Želite napraviti poslovni profil? Postupak je isti kao i za privatne, registrirate se s podatcima organizacije i počinjete pratiti ljude koji se bave srodnim aktivnostima i koji su u sličnom području interesa kao vaša organizacija. Vašim potencijalnim klijentima je jednostavnije pitati vas za određenu uslugu koju nudite, zbog brze komunikacije. Kao i na ostalim društvenim mrežama, moguće je primati obavijesti na mobilne uređaje, kako biste ih mogli vidjeti bilogdje i u bilo kojem trenutku. 
 
Bavite se poslom u kojemu objavljujete različite sadržaje na društvenim mrežama? 
Svakako omogućite tweetanje, posebno blog postova, kako bi se ime vaše organizacije proširilo. Posljednje istraživanje o popularnosti Twittera u Hrvatskoj nije reprezentativno. „ U Hrvatskoj je Twitter satkan od relativno male zajednice koja se nalazi možda i na marginama cijele ove priče, za razliku od svijeta, u kojem je profiliran više kroz sferu medija.“, tvrde istraživači u članku. 
 
Iako kod nas tweetanje još nije zaživjelo, u inozemstvu je ono vrlo popularno. Nismo se iznenadili činjenicom da nas turisti često promoviraju, a najčešći tweetovi o Lijepoj Našoj su 2017. godine bili Plitvička Jezera, Dubrovnik, Zagreb, Split, Rovinj i tako dalje. S obzirom da se popularnost društvenih mreža mijenja iz mjeseca u mjesec, nadamo se da će i Twitter doći na svoje, a nadamo se da smo vas zainteresirali za cvrkutanje! 
 

Imate li Twitter profil? Što vam se sviđa na njemu? Što vam nedostaje? Podijelite s nama!

0 Comments

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pet stvari o Pinterestu koje mogu unaprijediti poslovanje - Proprium - […] Pri kreiranju Boarda nastojte koristi ključne riječi vezane uz svoj proizvod ili usluge unutar naslova. Korisnici Pinteresta pretražuju platformu putem ključnih riječi koje služe…
  2. Tumblr kao društvena mreža za umjetnike - Proprium - […] Možete citirati druge korisnike, odnosno prenijeti dio njihovih tekstova, opciju reblog, sličnu Twitter – ovom retweetanju. Ako vam se nečiji sadržaj sviđa,…
  3. Zašto je sadržajni marketing važan dio poslovanja? - Proprium - […] nekom od kanala društvenih mreža kao što su Facebook i Instagram, ali i neke manje poznate: Twitter, Pinterest, Tumblr. U…
  4. Razlika između telemarketinga i teleprodaje - Proprium - […] i pisale o njima. U našim ranijim blog postovima pisale smo o funkcijama menadžmenta poput postavljanju ciljeva, motivacije, planiranja i delegiranja.  Također, pisale smo i o…
  5. Važnost newslettera u svakodnevnoj komunikaciji s klijentima - Proprium - […] razmislite koliko više informacija možete dobiti na taj način negoli putem Facebook objave ili Twitter objave koja je ograničena…
  6. Kako biti dobar menadžer društvenih mreža? - Proprium - […] Twitter: ima oko 328 milijuna mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Korisnici se bave novostima i trendovima, a manje objavljuju…
  7. Mislite da vam LinkedIn profil nije potreban? Razmislite još jednom - Proprium - […] već znali, ali i neke činjenice koje su vam bile nove. Mogli ste čitati o Facebooku, Instagramu, Twitteru, Pinterestu…

Submit a Comment

Your email address will not be published.

Pin It on Pinterest

Shares