Učili smo putem HubSpot Akademije

Rokovnik i kemijske olovke s logom Propriuma

Autor članka: Laura Plantak Pul

Laura je osnivačica i vlasnica obrta Proprium koja uspješno doprinosi razvoju kulturnih i kreativnih industrija putem djelovanja u neprofitnim organizacijama. Kontinuirano ulaže u svoje znanje sudjelovanjem na konferencijama, seminarima i edukacijama. Njezin talent je upotrijebiti stečeno znanje i prenijeti ga drugima na jednostavan, pristupačan i praktičan način.

10.25.2018

Često spominjemo cjeloživotno učenje. U Propriumu učenje smatramo neizostavnim dijelom dana. Kako bismo se lakše snalazili i usmjeravali stečeno znanje unutar novih izazova potrebno je redovno učiti. Ovaj tjedan smo odabrale timsku potporu u pojedinačnom učenju. Svaka od nas je odabrala jedan e-tečaj na platformi HubSpot Akademija.
Žena na tabletu pokazuje marketinšku strategiju.
Teme koje smo odabrale:  
Osim što smatramo da je učenje jedini način da poboljšavamo našu ponudu, mi volimo učiti. Učenje je temelj Propriuma i novim znanjima dolazimo i do novih ideja kojima možemo pružiti kvalitetan i inovativan pristup u suradnji s potencijalnim klijentima.  
HubSpot Akademija nam se svidjela za prvi pokušaj zajedničkog online učenja zbog jednostavnosti i obuke za besplatno korištenje njihovih alata u prodaji i marketingu.
Obrađuju se teme koje nemate priliku naučiti u formalnom obrazovanju ili trenutnim udžbenicima. Sve sastavnice njihovih lekcija se nadograđuju i aktivno mijenjaju te time i određeni certifikati imaju „rok trajanja“.
Ovakvu metodu učenja smo već predstavili u blog postu  “Kako učiti od drugih?” kad smo pričali o načinima koji ne zahtijevaju izravan kontakt s drugima: podcast, blog, webinar, forum i knjige.
Webinar je seminar, predavanje ili radionica koja se prenosi putem Interneta. U slučaju da se ne događa u realnom vremenu, moguće je pristupiti kasnije i pogledati snimku webinara. CARNet navodi prednosti webinara: ekonomičnost, jednostavnost, udobnost i efikasnost.
Muškarac i žena na sastanku uz laptop, mobitel i tablet.
Putem kratkog SEO tečaja, ponovili smo znanje o tome kako Google nalazi, analizira i rangira sadržaj. Prisjetili smo se koliko je bitno kreirati relevantan sadržaj koji stvara kredibilitet na Google-u jer bilo kakav sadržaj čak i u ogromnim količinama, ne utječe na SEO kao što utječe sadržaj koji je pravilno postavljen, premda u manjem obujmu. Lekcije su bile korisne jer je predavač za primjer uzeo vlastiti način privlačenja prometa i publike HubSpot Akademiji. Oni su pri kreiranju web stranice napisali „coming soon!“ i ostavili prazno polje gdje je potencijalni klijent mogao upisati svoj e-mail putem kojega bi dobio obavijest kad je stranica gotova. Tim pristupom su imali veliku bazu potencijalnih klijenata i prije samog otvaranja web stranice za javnost. Ako želite saznati više o tome što smo mi naučili, posjetite HubSpot tečaj koji je Maja poslušala ili nam se javite za više savjeta, rado ćemo pomoći s ovom temom. 
Druga tema je povezana s oglasima unutar digitalnog marketinga. Svi najvažniji aspekti osnovnog postavljanja oglasa su posloženi putem lekcija razumijevanja osnova digitalnog oglašavanja. Podsjetili smo se kako je bitno kao krajnji cilj oglašavanja dobiti povrat investicije uložene u oglas te smo prošli faze postavljanja oglasa: određivanje krajnjeg kupca, određivanje ciljane skupine i odluka o korištenju društvene mreže. Uz navedeno bitno je podsjetiti se i faza putem kojih kupci kupuju proizvod ili uslugu: faza svjesnosti, faza razmatranja, faza odluke. Ako želite saznati više o digitalnom oglašavanju, posjetite i ovaj tečaj koji je Diana poslušala ili nam se javite za više savjeta i potencijalnu suradnju.
Muškarac na tabletu pokazuje online marketing.
Trećom temom smo zaokružili znanje o pronalasku potencijalnih kupaca ili klijenata. Putem nekoliko lekcija sumirali smo upravljanje segmentacijom tržišta i kreiranjem baza podataka. U ovom procesu je ključna suradnja marketinga i prodaje kako bi rezultati koji se očekuju bili postignuti sinergijom ova dva odjela. 
Smatramo da je online učenje jedan od najopuštenijih načina učenja i financijski je dostupan svima u bilo koje vrijeme. Već smo spomenuli ovu metodu u blog postu „Najbolji načini cjeloživotnog učenja“ , dok smo se u blog postu „Informalno učenje kao učenje budućnosti“ osvrnuli na definiciju i načine informalnog učenja. Jedan od glavnih načina, uz online učenje, u našem uredu je informalno učenje. Uz online tečajeve i čitanje knjiga, pronalazimo nove informacije i međusobno se podupiremo u novom znanju koje koristimo već idući radni dan.
Ako smo vas zainteresirali za nove načine učenja, javite nam se putem kontakt obrasca. Dostupni smo za pružanje poduka u području menadžmenta i marketinga. 

Na koji način učite unutar vaše organizacije ili kao pojedinac? Podijelite s nama u komentarima. 

————————————————————————————————————————– 

Ako vam je potrebna pomoć unutar menadžment i marketing procesa vašeg projekta, obratite nam se za usluge savjetovanja. Dostupni smo za pružanje poduka u području menadžmenta i marketinga unutar vašeg prostora kreiranih za vaše potrebe.  
Za dodatne informacije i besplatni uvodni termin od 30 minuta putem telefona, uživo ili Google Hangouta ispunite kontakt obrazac i pošaljite nam svoj upit. 

0 Comments

Trackbacks/Pingbacks

  1. Koji je vaš poslovni model? - Proprium - […] navedenim terminima. Autor platna poslovnog modela je izdao nekoliko knjiga na ovu temu, a na putem online platformi na…
  2. Onlina edukacija kao dio cjeloživotnog učenja - Proprium - […] Učenje smatramo temeljem za poboljšanje naše ponude, ali i lakše snalaženje s klijentima u svakodnevnim zadatcima. Osim toga, daje…
  3. Sudjelujemo na konferencijama i edukacijama - Proprium - […] educiranja. S takvom praksom planiramo nastaviti. Naveli smo primjere cjeloživotnog učenja putem online tečajeva, a za danas smo pripremili…

Submit a Comment

Your email address will not be published.

Pin It on Pinterest

Shares