8 komentara

  1. Facebook - Od Zuckerbergove ideje do marketinškog alata - Proprium
    2. kolovoza 2018. @ 11:27

    […] Proces uspješno postavljene strategije počinje od planiranja. Da biste mogli planirati, postavite cilj vašeg oglašavanja, a zatim odredite koga želite privući. Pri istraživanju, obratite pozornost na spol, dob, lokaciju i slično. Važno je da se pozicionirate na onaj feed na čijemu trebate i želite biti. Rezultati demografskog istraživanja  u travnju 2018. godine, pokazala su da su muškarci između 25 – 34 godina najbrojniji korisnici Facebooka. Da biste mogli pratiti i prema tome planirati sadržaje, možete u svakom trenutku provjeriti statistike koje će vam pokazati tko, kada i kako vas je tražio, kao i spol i godine pratitelja. Isto tako, možete vidjeti kojim danima i u kojim razdobljima dana ste traženi, što također utječe na raspored objava. Neovisno o tome  želite li prodati određeni proizvod i uslugu ili poboljšati imidž tvrtke, nemojte se zadržati na likeovima i pratiteljima. Više savjeta o digitalnom marketingu pročitajte u Dianinom blog postu. […]

    Reply

  2. Menadžment u kulturi i umjetnosti: povezivanje umjetnosti s publikom
    7. studenoga 2018. @ 13:45

    […] u sklopu kojeg vam donosimo koji su to prvi koraci koje trebate poduzeti na početku poslovanja te koliko se ulaganje u marketing isplati, zatim planiranje, prikupljanje sredstava potrebnih za rad, razvoj volontera i upravljanje ostalim […]

    Reply

  3. Zašto je sadržajni marketing važan dio poslovanja? - Proprium
    14. prosinca 2018. @ 13:32

    […] putem web stranice i postova na društvenim mrežama. U prethodnim je blog postovima bilo riječi o ulaganju u marketing, kao i tome kako trebaju izgledati prvi marketinški koraci organizacije. Sve te objave dijelom su […]

    Reply

  4. Važnost newslettera u svakodnevnoj komunikaciji s klijentima - Proprium
    14. prosinca 2018. @ 15:22

    […] Newsletter je vrsta digitalnog marketinga o kojem smo već pisali, stoga bacite oko na blog post o ulaganju u marketing, vjerujemo da će vam biti jednako zanimljiv, a može poslužiti i kao dobra uvod u blog post kojeg […]

    Reply

  5. Prvi marketinški koraci za vašu organizaciju - Proprium
    17. prosinca 2018. @ 15:41

    […] kojem mjestu te zbog izravne povezanosti i komunikacije s potencijalnim klijentima. O razlikama ove dvije vrste marketinga pisala je Diana u svom blog […]

    Reply

  6. Razlika između telemarketinga i teleprodaje - Proprium
    18. prosinca 2018. @ 8:49

    […] i pisale o njima. U našim ranijim blog postovima pisale smo o funkcijama menadžmenta poput postavljanju ciljeva, motivacije, planiranja i delegiranja.  Također, pisale smo i o marketingu, koji su prvi […]

    Reply

  7. Propriumovke: Osvrt na 2018. godinu - Proprium
    21. prosinca 2018. @ 19:41

    […] Već smo više puta u našim blog postovima naglašavali važnost općenito marketinga, ali i digitalnog marketinga za poslovanje bilo kojeg oblika poslovanja. Jako je važno da se […]

    Reply

  8. Uvod u svakodnevicu putem fotografije: prednosti Instagrama - Proprium
    8. veljače 2019. @ 10:15

    […] story, naglasci, fotografije, emotikoni i opisi. Tko god aktivno koristi društvene mreže posljednjih nekoliko godina, zna uz koju su društvenu mrežu vezani ovi pojmovi. Mnogo puta ste […]

    Reply

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *