
Izvor: www.pexels.com
Organizacije imaju priliku izgraditi odnos s vlastitom publikom putem Facebook grupa na način koji to nije moguć putem Facebook stranica. Grupe mogu služiti kao izvor iz prve ruke za informacije vezane uz proizvod ili uslugu te u izravnoj komunikaciji s korisnicima oko aspekata tema koje ih zanimaju.
Pri izradi Facebook grupe obratite pozornost na sljedeće:
- Odaberite naziv grupe koji ima dobra pretraživanja unutar search opcije na Facebooku.
- Nemojte raditi agresivnu promociju, ponudite vrijednost unutar grupe i članovi će se željeti pridružiti jer će biti dio zajednice.
- Promijenite postavke obavijesti na povremene i nemojte pretjerivati s brojem objava.
- Pružite priliku članovima grupe da iniciraju razgovore putem zida u grupi oko tema koje su vezane uz grupu.
- Dodijelite uloge administratora najaktivnijim članovima grupe kako biste lakše podijelili opseg posla pri širenju grupe.
- Redovno ažurirajte grupu jer postovi u grupi, uz dokumente koji su podijeljeni, ističu automatski nakon određenog razdoblja neaktivnosti.
Jednu od Facebook grupa koja želi povezati pojedince i organizacije unutar kreativne industrije smo kreirali i mi sami. Pozivamo vas da joj se pridružite i da putem nje pratite novosti s našeg bloga i komunicirate s potencijalnim suradnicima i partnerima o temama koje nas spajaju. Grupi možete pristupiti putem sljedećeg linka.

Izvor: www.pexels.com
Facebook grupe vam pružaju mogućnost osobne komunikacije i posvećivanja korisnicima grupe koji su zainteresirani za vaš brand ili temu odnosno izazov koji grupa rješava. Poslovna stranica na Facebooku ne može postići isti efekt.
Izravno i jasno naglasite pravila koja očekujete da članovi grupe poštuju tijekom svog članstva kako biste izbjegli nesporazume unutar komentara te smanjili mogućnost da određeno ponašanje koje se potencijalno podrazumijeva možda nije ono što svi pojedinci dijele i time može doći do nepotrebnih sukoba.

Izvor: www.pexels.com
Nastojte pružati relevantne i točne informacije članovima grupe putem kojim ih možete informirati više o temi o kojoj se grupa bavi i dovesti ih do novih izvora informacija. Uz navedeno, putem kreiranih anketa imate priliku vidjeti izravno mišljenje vaše ciljane skupine i povratnu informaciju kojom možete poboljšati svoj proizvod ili uslugu.
Kreirajte sadržaj ili event samo za članove grupe putem kojega će on dobiti priliku upoznati se i uživo te sklopiti potencijalne dugoročne suradnje putem umrežavanja. Redovno komunicirajte sa publikom i pratite trendove te statistike vezane uz vaše područje interesa kako bi i sama grupa mogla rasti te biti dio novih informacija koje pružaju vrijednost.
Jeste li član aktivnih Facebook grupa? Ako da, koje teme vas najviše zanimaju? Recite nam u komentarima.
0 Comments