Važnost newslettera u svakodnevnoj komunikaciji s klijentima

Autor članka: Diana Kotrla

Diana je svoje iskustvo stekla volontiranjem na velikom broju događaja na području Slavonije. Putem studentskog rada produbila je svoje vještine komunikacije i naučila „meke“ vještine. Njezin talent je ukratko ispričati priču o kreativnosti na društvenim mrežama i povezati se s publikom na pristupačan način.

06.11.2018

U današnje vrijeme kad je upotreba i slanje e-mailova postala gotovo učestalija nego slanje SMS poruka, sve važnije informacije možemo slati putem e-maila. Stoga mnoge tvrtke danas šalju povremene obavijesti klijentima kako bi im omogućili da ostanu u tijeku s poslovanjem. Takva vrsta obavijesti naziva se newsletter, a osim podataka o novostima u tvrtki, putem njega se mogu slati članci, recepti, linkovi, e-knjige i priručnici. Sve navedeno može se kombinirati s vizualnim elementima što ih čini još zanimljivijima. Newsletter je vrsta digitalnog marketinga o kojem smo već pisali, stoga bacite oko na blog post o ulaganju u marketing jer vjerujemo da će vam biti jednako zanimljiv, a može poslužiti i kao dobar uvod u blog post koji upravo čitate.
 
No, vratimo se na newsletter. Iako će mnogi reći kako u vrijeme kad su nam društvene mreže dostupne doslovno na dlanu naših pametnih telefona nitko više ne čita newslettere, a e-mailove šaljemo samo kad je to prijeko potrebno tijekom radnog vremena, newsletteri se ipak čitaju. Najveća je prednost upravo to što sami možete birati hoćete li ih primati, na koju mail adresu te tako birati sadržaj i prilagoditi sebi. Osim toga, pretplata na newsletter je besplatna i može se u svakom trenu otkazati ako vam sadržaj koji nudi više nije zanimljiv.
 
U nastavku donosimo nekoliko stvari zbog čega biste trebali početi slati newsletter postojećim i potencijalnim klijentima.
 

Slanje newslettera povećava svijest o poslovanju tvrtke i uslugama

Ako barem jednom mjesečno svojim klijentima šaljete novosti koje su se dogodile u tvrtki, koje konferencije i edukacije ste pohađali, linkove najnovijih ili najzanimljivijih blog postova s web stranice vaše tvrtke, ujedno ih podsjećate na postojanje vaše tvrtke i vaše usluge. Nikad ne znate, možda vaš newsletter stigne upravo u trenu kad klijent bude u potrazi za uslugama organizacije božićnog domjenka za svoje zaposlenike i angažira upravo vas.
 

Jeftin je i brz način slanja informacija

Zamislite da sve informacije koje želite dostaviti klijentima i potencijalnim suradnicima morate printati, slati, plaćati poštanske markice i od njih telefonom, prikupljati informacije o tome jesu li primili newsletter i tražiti povratnu informaciju. U današnje vrijeme ova situacija nam se čini gotovo nemogućom kad postoje toliko lakši i jeftiniji načini slanja. Jedan od najjednostavnijih načina za slanje newslettera je MailChimp, koji omogućava ubacivanje teksta, fotografija, vizuala, linkova i animacija u nekoliko klikova. Posljednji je korak dodavanje mail adresa, a newsletter je na adresi primatelja za nekoliko minuta. Brzo, jeftino, jednostavno.
 
Poslovni ljudi na sastanku (izvor: pexels.com)

Izvor: www.pexels.com

Dobar je način komunikacije i izgrađivanje odnosa s klijentima

U samo nekoliko redaka vaši klijenti i suradnici mogu saznati sve o vašim uslugama, a ako im uz to šaljete i kratke priručnike ili e-knjige kojima besplatno dijelite svoje znanje, budite sigurni da je dobar odnos zajamčen. Ujedno će se poslani newsletter proširiti izvan liste e-mailova na koji ste ga poslali jer će ga vaši suradnici htjeti proslijediti dalje. Stoga budite sigurni da dijelite kvalitetne i korisne informacije.
 
Redovnim slanjem newslettera izdvojit ćete Vašu tvrtku od većine ostalih koje ne dijele informacije ili znanja na ovaj način. Iako mnogi navode da slanje informacija putem e-maila nikako ne može zamijeniti objave na društvenim mrežama, razmislite koliko više informacija možete dobiti tako negoli putem Facebook objave ili Twitter objave koja je ograničena na 140 znakova. Stvorite svoj prepoznatljivi dizajn koji će sačinjavati boje vašeg branda kao i zanimljiv način pisanja i izražavanja, a publika koja zatekne vaš newsletter u svome-mail sandučiću znat će da je vaš i prije nego ga pročita do kraja.
 

Na koliko newslettera tvrtki ste pretplaćeni? Čitate li ih redovito i smatrate li ih korisnim načinom na koji tvrtke izvještavaju o svom poslovanju?

 

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pin It on Pinterest

Shares